Kräklek

Kan inte bara alla sluta härma niotillfem någon gång? Trodde att den "trenden" skulle gå över. En skrivstil passar en människa, det blir bara platt och pinsamt annars. När folk ska vara sådär rooooomantiska och poooetiska. Jag älskar niotillfem-bloggen, men jag hatar alla som försöker vara Sandra Beijer.

1. Ni skriver skitdåligt. Ingen vill läsa om din skittråkiga dag. Den blir inte bra med en kopp te.
2. Ni tar inte ens hälften så bra kort. Ingen vill se ett makrokort på den där jävla tekoppen heller.
3. Skaffa er en egen personlighet. Ingen vill läsa om en kopia.

Bloggvärlden </3

"När vattnet droppar från himmelens alla hörn och jag tänker på dej du är en timme bort jag gråter. Hem ensam och dricker honungste. Det bränner på tungan. Jag tänker på när din tunga brukar smeka min. Långt ner i halsen. Du kysser som en gud (NE egentligen inte men det här är KÄRLEK!!!). Du är inte den jag tror du är jag låtsas att du är en poppojke med långt hår. Drar fingrarna genom dina gyllenlockar. Det är dessutom lite synd om mej för att jag finns till. Snyft. Kärleken gör ont. JAG ÄLSKAR DEJ!!!! Nu ska jag kolla på en heftig film och drömma mig bort"


Här är min ljuvliga kopp med te. Påminner mej om dej.......

/ M

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHA!

Långt ner i halsen. Grr.

2011-04-01 @ 18:02:30
Postat av: Malin » » »

Hahaha det är så nice. Hångel när det är som bäst!

2011-04-01 @ 19:26:33
Postat av: linn

haha, bästa! så rätt, så rätt. man blir helt kräksig

2011-04-04 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0