Min tid är kommen


Om jag inte höll på att dö alldeles nyss, så var det nog ett tecken på att jag kommer göra det inom en alldeles för snar framtid.

Jag satt med glatt humör i soffan, cirka en meter från balkongen. Hade dörren öppen på glänt eftersom det är så skönt ute. Tills jag hör ett flaxande ljud... Ser hur en ENORM kråka slår sig ner på balkongräcket. Den spanar in i lägenheten, mitt hjärta krampar i panik och jag reser upp för att stänga dörren. Odjuret vänder huvudet mot mig och stirrar mig rakt i ögonen! Vid det här laget är jag övertygad om att att jag ska bli uppäten. Som tur var, så flög kräket iväg istället och jag stängde dörren snabbt som attan. Fy fabian vad rädd jag blev.

(Jag tror inte det var en kråka, det måste ha varit en fucking korp med tanke på storleken och det är därför jag ska dö snart. Dödens budbärare!!!)

Faktum är att det inte känns helt overkligt att jag kan vara nära döden. Ska nämligen till Tibro ikväll, och där blir kvinnor med åsikter stenade på gatan utanför Sörens. Sad but true. Skönt att Gud åtminstone valde att ge mig ett tecken på att min tid är kommen.

source: weheartit

/ M

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Jag älskar din humor. Om du bara visste hur många gånger dom FÖRSÖKT stena mig när jag varit och hyrt film, alltså.

2011-04-15 @ 15:30:40
Postat av: Joel

Skönt inlägg malin.

Men Jennie tänk om det var så att dom var mer kulturella än dig och kastade sten på dig så du inte skulle in och hyra en bland många dåliga hollywoodrullar (vilket brukar vara det enda sörens kan förse en med). Moppepojkeperioden brukar ju ofta sammanfalla med en fördjupad kulturförståelse.

2011-04-16 @ 01:18:01
Postat av: Malin

Hahaha Joel! <3 Gud vad jag saknar dig :(

2011-04-18 @ 17:14:36
Postat av: Joel

Ja saknaden är sannerligen påtaglig.

2011-04-18 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0