Flytt

Jennie och jag har varit sjukligt aktiva här märker jag!

Min ursäkt är visserligen att sambon och jag har flyttat. (Älskar att skriva sambon, det låter lite overkligt.) Och ja-ja, vi har bara flyttat upp fyra våningar... Nu har vi en fransk balkong, vi slipper att folk stirrar in i lägenheten som när vi bodde på bottenplan och vi ser Sofia-kyrkan över hustaken.
Ikväll ska dock John ha gaaaame-najt med sina vänner så jag har blivit "utvisad" från hemmet, så jag ska sova hos Fia på Götgatan. Då ser jag Sofiakyrkan från andra hållet...  


Gud, vilket skitinlägg. Vet inte riktigt vad jag ville säga. Berätta om den fantastiska kyrkutsikten? Eh. Whatevah. Vi ska skriva lite mer, och jag ska definitivt skriva om lite mer inspirerande saker än vår flytt.

Vet att Jennie har en glad nyhet med, men det får hon skriva om själv.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0