Skampålen nästa

Hur värdelösa är inte Jennie och jag på att uppdatera den här bloggen dagligen? Skäms på oss! Orkar inte komma med lama ursäkter mer, men, jag sitter mest med näsan i böcker om diskursanalys just nu. Sorry. Vill verkligen skriva inspirerande och tänkvärda saker, det enda som dyker upp på min skärm är "Foucault, strukturalism" och saker i den stilen.


Emma och jag idag. Såhär fokuserade var vi. Vad vore vår grupp utan klippan Lina?

Glädjande nyheter dock; såg mina första knoppar idag. Våren är på väg! På riktigt den här gången verkar det som. Med vår kommer ork och jag lovar dyrt och heligt att börja skriva något bra imorgon. Är inne på en sak om Japan, så det dyker väl upp. Ja jizez. Ha en bra kväll så ska jag titta på Skins innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0