WHAT´S THE BUZZ?! JESUS IS IN TOWN, DUH?!



Alltså, hej alla fans. Jag förstår att ni alla (så sjukt många btw) som läser den här bloggen tycker att jag och Malin är typ helt utvecklingstört och nästan utomjordiskt coola. Eftersom 1) vi är det och 2) vi är det. Men jag kan också förstå att det kan vara lite svårt att ta på, coolheten alltså. Men jag har en idé, en lösning på detta enorma problem. Saken är nämligen den att...

JAG KOMMER SPELA I JESUS CHRIST SUPERSTAR PÅ SKÖVDE STADSTEATER I HÖST OCH MALIN KOMMER HÄNGA PÅ GALAPREMIÄREN. Och då tänkte jag att när väl biljettförsäljningen drar igång kan nu maila till [email protected] och ange erat stolsnummer. Och sen kommer jag samla alla nummer i en fin hatt, skaka hatten lite käckt och sen dra ett nummer. Och den då som har det stolsnummret ska få en blöt jävla kyss av mig efter premiären i oktober. Och kanske en kram av Malin, för hon har pojkvän(...). Jag hör av mig for further information.


TACK FÖR MIG, NU KAN JAG DÖ LYCKLIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0