Låt mig få presentera den äckelmagade republikanen:

Hej där. Den här bloggen ska föreställa Jennies och mitt lilla projekt kan vi väl säga. Bloggens titel kommer såklart från den här låten. Här kommer allt roligt och mindre roligt att finnas - konst, musik, feminism, litteratur, vardagshändelser, vänskap, kärlek, hat, you name it. Innan vi ger oss in på det tänkte vi presentera oss lite.

Jag pluggar journalistik på JMK i Stockholm. Född och uppvuxen i Skövde, fick dock spendera tonåren i Tibro. Ett mörkt kapitel jag vill glömma för det mesta.
Annars är jag envis, principfast som in i bänken, har världens sämsta tålamod och hatar att få stryk i TP. Älskar att ha rätt (remember; jag har alltid rätt dessutom.)

Min vanliga tur: "lyckas" med att bli av med mina vinterkläder på två veckor
Min vanligaste tanke på tunnelbanan: det. luktar. svett. jag. dör. ta. bort. din. armhåla. från. mitt. ansikte. (det är en plåga att vara 164 cm ibland!)
Mitt största hatobjekt: kungahuset och Pär Ström


Kommentarer
Postat av: Danskjävel

Äckelmagade republikanen.. har du läst Kant nu igen Malin?

2011-02-04 @ 00:09:35
Postat av: malin

Haha, nej, men jag kanske borde?

2011-02-04 @ 11:50:04
Postat av: Danskjävel

Hans principiella övertygelse är att författning i varje stat bör vara republikansk. Dock har jag inte sagt att han har rätt;)

2011-02-04 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0