PaSsIoN fOr FaShIoN!

Igår gjorde jag vårens köp, fastän det är slutet av mars och våren knappt har startat så kan jag säga det redan nu. En cape från Åhléns som är gudomligt mjuk, i min favoritfärg ljusgrå och med små söta fransar. Jag tänker bo i den hela våren (värma lite i skuggan), sommaren (sena sommarkvällar) och hösten. Perfekt att bara slänga på sig när man behöver lite värme! Den kostade bara 199:- dessutom. Sånt gillas!



Den är snyggare i verkligheten, förmodar att jag kommer ha på mig den i några månader framöver så bildbevis kommer nog inom en snar framtiden. Ja, ursäkta modebloggen här (haha) men jag är så sjuuukt nöjd! Alla borde försöka få tag i en. Som sagt; såå mjuk... ♥

/ M

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!d

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli helgens blogg och bli länkad inför mina 300-700 unika läsare/dagligen:):)

Klicka här för att anmäla dig:

http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/helgens-blogg.html

2011-03-31 @ 20:25:24
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: M

Underbart snygg faktiskt!

Har en poncho, (hur det nu stavas)svart och hur snygg som helst, och jag älskar den. Dock är den statisk så varje gång man har på sig den så ser det ut som man har hånglat med ett elstängsel och man kan inte röra någon utan att ge stötar. Sorligt.

2011-03-31 @ 23:14:30
URL: http://miwilicious.blogg.se/
Postat av: Malin » » »

Joanna: SKIIIIITBRA FÖRSLAG! Love it!!!!!!!!!!!



M: Ja, "faktiskt" ;) Lite stötar får det vara värt tycker jag :D

2011-04-01 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0