New York, Fagersanna, Stockholm, vad spelar det för roll?

Varför har en del människor så svårt att respektera andras livsval? Jizez, sköt dig själv bara! Vad rör det dig om någon väljer att flytta till andra sidan jorden eller väljer att stanna? Vilken roll spelar det för dig? Tycker det är så otroligt fascinerande att det finns ork till sådant. Att en del väljer att slösa sin energi på att enbart kritisera andra för något sådant.
1. Det går inte att göra alla nöjda jämt. (Och varför skule man ens vilja göra det?!)
2. Och att vara den människan som ständigt ska kritisera någons bostadsort? HERRE MIN SKAPARE.
3. Sluuuuuta. Försök leva ditt eget liv och lägga energi på det istället. Det blir nog roligare så.



source: le love
/ M


Kommentarer
Postat av: Miranda

Så jävla rätt!!! Typ det enda jag får höra när jag pratar med folk hemifrån, speciellt när jag kom hem över jul är:

1. När kommer du hem för gott?

2. När/vad/vart börjar du plugga?

ALLTSÅ LÅT MIG VAAAA! Jag kanske aldrig vill komma hem igen, speciellt inte när dom håller på sådär. DET ÄR INGET FEL MED ATT INTE BÖRJA PLUGGA PÅ EN GÅNG EFTER GYMNASIET. Alltså det är ju jättebra för dom som vill det såklart, och jag önskar faktiskt att jag också ville det, så att man blev klar en gång för alla liksom? Men nu är det inte det mitt hjärta vill så LÅT MIG VA.

Tack för den här texten Malin, haha :D Skitbra blogg förresten :)

2011-04-04 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0